Dani

Mycket Cykling!
Tja!

Idag har jag varit och kollat lite på när min yngsta syrra hade friidrott.

Sen gick jag och Natalie hem till våra kompisar Erica och Louise :D Dom äger
Vi lekte och så. Sen gick vi ner till ängen och kollonilotterna och plockade lök. Sen finns det ett ställe där med massor av äppelträd så vi plockade fett mycket! Sen åt vi dom . Men på slutet var det kul för vi lekte att om vi inte åt upp alla äpplen skulle jorden gå under. Så vi kommer nog få ont i magen. Och så höll vi på att spotta dom och så. Haha! Det var fett kul :)

Sen cyklade vi hem för de skulle städa och så, för de ska ha kräftskiva på kvällen.


Och då cyklade vi till Houda (min faster) och Celine. Och lekte med henne :D
När vi kom hem gick Mama och Baba på promenad.





Här är en bild på mig med plattat hår. :D
#1 - Mami

Så fiin i håret där!!!!:)

#2 - Dani

Tack Hodi :)