Dani

De senaste dagarna
Idag var första skoldagen i Groningen!!! Introföreläsning så de va nästan lite för chill men läraren va kul. Så svårt o hitta till föreläsningssalen dock!! Var även på fakultetens första intro idag men annars har jag börjat ta tag i livet - aka ringa hem, laga mat och tvätta. Det är bara en vecka kvar av introaktiviteter men vill ändå börja få koll på annat och vila mig lite så skippade dagens ESN aktivitet. 

För några dar sen va vi och handlade och käkade på ikea med en intressant packning på våra cyklar och kroppar.. Greta sa att hon kände sig som en äkta holländare o det kan jag hålla med om hahaha

Igår fixade ESN sportdag och jag fixade träningskort på det stället. 50€ för massa olika pass, kunna reservera banor till typ vilken sport man vill, badhus, konditionsmaskiner, möjlighet att gå kurser. Så bra?! Vi fick iaf prova sporter som lacrosse, squash och innebandy - de tre är just de jag gillade mest och funderade på om jag ska fortsätta med! Var förvånansvärt bra på lacrosse och innebandy tycker jag hahah

Efter sportdagen va vi på improv comedy och middag o shit va kul det va. Stranger things have happened hette gruppen o de hittade verkligen på allt på plats o va så duktiga. Ska verkligen fortsätta se dem!!!

(null)

(null)

(null)

(null)