Dani

Tack!
Tack för alla kommentarer! :D Statistiken har varit hög och jag har fått många kommentarer de senaste dagarna ;)
Bild från I somras i Dalarna
#1 - Smiley Ray Cyrus - Miley Cyrus SWE

Svar: Tack så jättemycket! :)

#2 - sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Tack för att du deltagit i Dagens blogg, jag meddelar dig när en vinnare är dragen, med andra ord så hittar du nog en kommentar från mig imorgon bitti! :) Kram Sara

#3 - Fuck you - it's art

Kissie och Dessies catfight, vad tycker du ?

#4 - Lanah

Vilken härlig bild :)

#5 - ModelBea

Vad kul att du var med i Dagens blogg så att jag kunde hitta dig! Dagens bloggar är nu uppe, se om det var du som vann!



Ifall du inte hade lyckan med dig den här gången så kanske den kommer idag, länken nedan är till Vinnar och det nya anmälningsinlägget :)



http://modelbea.blogg.se/2011/january/dagens-bloggar-2.html



Kram Bea

#6 - ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!