Dani

Tillbax till gamla designen
Ja, det blev så krångligt :)
#1 - Natalie

Jag tycker att den här är jättefin! :)

Kramis

#2 - Cissi

Kul att du ville vara med i tävlingen! :)

#3 - Cissi

åh tack! :)

#4 - H a i d i s -

SVAR: tacj detsamma :D



Klicka gärna in & rösta.. tar en sekund.. ♥

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

#5 - ~*Jennie*~



Tack :)

#6 - Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Hoppas allt är bra med dig :) Förlåt att jag skriver det här, men det är så att jag är men i en tävling som slutar på söndag och skulle verkligen behöva din hjäl!Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt! Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

#7 - Laila♥

tyckte att den här var fin =)

#8 - Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#9 - Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

#10 - emmys bloggkalas

tack så mycket :D vilken härlig bloggdesign du har :) rosa är fett!

#11 - narges (:

HEJ SÖTNÖT!



Ville bara säga att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en trendig pälsmössa som är hett i höst. Kändisar som Rihanna använder pälsmössa till hös och även allas våra kära Kissie!



In på min blogg och tävla!

Inte så många som tävlar så stor vinstchans, grymt va?



Ses där, lycka till sötnos!



http://vahedi.webblogg.se/2010/november/tavling-vinn-palsmossa.html

#12 - Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg tävlingen utsedd, in och kika om det blev du! :)

#13 - LORISSA LOVEBOMB

Firar du Internationella vegandagen idag? Eller är det bara jag som är så nördig? ;)

#14 - josefine

Sett någon värre reklam?

Kika in på min blogg och klaga tillsammans med mig ;)