Dani

Slut på godiset?!
Tjatja bloggen
De senaste veckorna har jag typ inte varit sugen på godis, ja förutom choklad... ;) 
Jag har försökt äta nyttigare och har helt enkelt inte känt att jag vill ha godis. Jag provade att äta lite igår, men det var inget särskilt. 

Nu för tiden har jag ätit väldigt mycket frukt, (speciellt banan) och tänkt på att dricka vatten istället för andra onyttigare drickor som läsk. Jag har inte varit sugen på läsk heller!

På fredag- och lördagkvällar har jag flera gånger ätit melon eller fruktsallad, för mig känns det onödigt att äta godis när jag inte ens tycker att det är lika gott längre + att det är onyttigt. Jag tycker att frukt är minst lika gott om inte godare! 
För kanske ett halvår sedan hände samma sak fast med chips.  Jag har typ alltid gillat chips men jag tröttnade bara på det och slutade äta det! Visst har jag ätit det någon gång, och om jag börjar äta så tar jag bara mer och mer, så varför ens börja?
Samma sak gäller skräpmat, tar ofta hellre en sallad istället för en hamburgare eller pizza.

Här kommer en bild på vad jag åt på kvällen för några dagar sen. Såå gott!!


Btw bästa shortsen! Haha