Dani

Framme
Ok. Har varit framme i snart en vecka. Här är några av de finare bilderna jag tagit under veckan. 
1) vi har utforskat staden lite och gjort ärenden som att fixa cykel, skriva in oss i staden o fixat lite krimskrams
2) kollat klart på netflix "you" tillsammans och förätit oss på stroopwaffels
3) var faktiskt ute på joggingtur med hanna
4) lagat massa mat i vår nicea airbnb med läge som heter duga
5) vi var på välkomstcermoni för internationella studenter i Martini church / Martini kerk - blev så förvånad för de bjöd på mat o dryck där o bland annat alkohol?? Alkoholkulturen här alltså haha. Vi träffade några andra studenter, gled runt på mässa och fick goodiebags och massa info om föreningar i Groningen som gör massa kul grejer

Utöver det på bilderna har vi väl chillat, jag har skrivit min reserapport från tågresan, jag o hanna tog en lång cykeltur till gymmet och korno för o se hur det såg ut och så har vi haft över vår vän Matilda på tacos!! Nice o chill vecka faktiskt! Tror jag kommer trivas här!!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)