Dani

31-12-2019
(null)

Hej jag heter Prra och jag har vänt på dygnet :-) de senaste månaderna har jag ba festat o festat o varit vaken natten lång o om två dagar är det skola klockan 9 AM 😂 wish me luck försöker vända på dygnet men stalkar min egen blogg och instagram istället o blev inspirerad o skriva nåt. 

Nyår guys! Det firades med nära o kära som vanligt + 3 rätters middag! De som vi firade med va Houda, Rachid, Celo, Nico, Jelena, Sena och Steffis kompis Alva (Carlos kom också sen!!). 

Jag kom på att vi skulle köra en lek (alla får en lapp med utmaning/uppmaning som de ska genomföra i några timmar sen gissar folk vad man hade och så visar man sin lapp!) kan visa screenshot på vilka utmaningarna var: 

(null)

(null)
Bra tips om ni vill ha nån lek på fest/middag!

Leken gick rätt bra förutom att vissa inte ville elr inte lyckades göra sin utmaning men det e lugnt tyckte det va kul ändå!!

Vi spelade spel som "ska vi slå vad" (en present från julklappsleken med gucci) & heads up. Vid 12-slaget var vi på parkeringen och det var meningen att vi skulle tända stora tomtebloss men det gick lite sådär (jag failade) men Mama lyckades (såklart). 

Folk rörde sig hemåt vid 1.30 och jag skjutsade Sena o Nico och hämtade Nato från en fest i stan (OVANLIGT: JAG KÖRDE NÄSTAN INGET FEL). Chillade sen uppe med steffi o nato ett tag till! Kul nyår!

Lägger upp bild på nyårsmaten i annat inlägg, här kommer bild på några festprissar!

(null)
(null)
(null)


(null)