Dani

Skola igen ;)
Heej =)
Idag var första skoldagen, det var väl ok.. ;)
Men vi har fått ett nytt schema och då slutar vi typ en timme senare på onsdagar :(     (15:40)
Hur har er skoldag varit? Om ni har börjat än?
Haha en liten random bild från när jag var liten ;)
Förresten, jag har börjat tröttna på min design.. Eller vad tycker ni om den??
Jag kanske bloggar lite senare ikväll men nu ska Natalie klona en bild på mig :D
Vi seees! / Daniella
#1 - ♥ Mallan Brallan ♥

svar: yes ;D

tack så mycket! ^^

allt bra? :D

#2 - amo alfred^^

idag var också vår första skoldag :)

#3 - keela

tack, vad du är snäll :)

#4 - Mikaela

Tack detsamma :)

Allt bra?

#5 - Mikaela

Tack :D

Härligt!, jadå :)

#6 - Mikaela

Ja det var ju det :P

#7 - Mikaela

Hehe ja, tvillingar :D

#8 - Anonym

tack:D allt bra?

#9 - Anonym

tack:D allt bra?

#10 - Mikaela

Hehe ja :D

#11 - Anonym

super här.. vad gör su?

#12 - Anonym

samma:D hur många unika besökare har du?

#13 - Anonym

samma:D hur många unika besökare har du?

#14 - *ara

Du kan kolla snart på bloggen om du hade rätt:D

#15 - sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; Kul att du är med och tävlar, jag hör av mig när jag dragit en vinnare! :) Vad gör du ikväll? :)

#16 - ModelBea

Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram ModelBea

#17 - sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! :) Nu är Dagens blogg-vinnaren från igår uppe på bloggen, kika in och se efter om du vann :) om inte, passa gärna på att anmäla dig till Dagens tävling! Tack för att du deltog, allt bra med dig? :)

#18 - Anonym

Intresserad av oanvända kläder till ett billigt pris? Kolla in på min blogg eller på min hemsida: http://hem.bredband.net/egunnarsson :D

#19 - keela

tack! vad glad jag blir :)

#20 - Anonym

okej:D 690:D<3

#21 - Anonym

hihi dem bara kommer:D