Dani

Höstväder
Så himla tråkigt väder idag, regn,. regn, regn och kallt. Längtar såå mycket till Grekland!!
Har inte mått så bra idag, fick ont i huvudet när jag var i Heron city, var där med Houda, Nato, Celo och Houdas kompis . Har aldrig varit där förut men det läskiga är att jag har nog drömt om stället.. Kände igen det från en dröm jag hade för ett tag sen.
I alla fall, Heron city imponerade inte särskilt mycket, de hade inte ens klädaffärer! Jag som ville köpa lite sommarkläder :/
Jag drack en smoothie på ett café och åt mat på McDonalds. (Vägrar att kalla det "donken" haha hatar det!) Brukar ta äppeljuice till maten där för att vara nyttigare men så mycket nyttigare är det väl inte, läste nyss på förpackningen, typ bara socker och kolhydrater...
 
 
Aja här kommer en bild från Libanon 2011