Dani

Trött
Har typ sommarlov nu, inte officiellt men  typ. Är ledig resten av veckan men vet inte vad jag ska göra, typ träna?

Skolavslutningen är nästa vecka och tror jag ska ha på mig min korallröda klänning med spets :) just nu är jag jättetrött, vet inte varför, jag har knappt gjort något idag? Men kanske för att jag det här är min första vilodag sen i onsdags (det är tisdag idag). 

Kollar på Roland garros kvartsfinalen mellan Wawrinka och Federer, 2-0 i set och tiebreak i tredje. Skriver mer när det är slut! 
10 min senare… Stan the man vann tiebreaket med 7-4! 
Förresten hade jag min första tävling förutom seriespel igår för första gången på jättelänge, det var på hemmaplan men torskade :(

Tänkte gå på promenad med Nato men det regnar :/ 

Har precis ätit middag- kyckling med glasnudlar, edamamebönor, sesamfrön och soja och ingefärsvinägrett, gott!



Är sugen på tuggummi men har ingeet Buhu, i-landsproblem

C ya