Dani

GUESS WHO'S BACK
 
 
ANADANI VEM ANNARS
 
 
Välkomna tillbaka till min blogg hörni <3 
En sak jag vill skriva som disclaimer är att jag cringear själv så mycket när jag läser gamla saker som var menat att läsas av andra människor. Liksom dagbok e fine att läsa för där är jag mig själv ändå och skriver som jag hade pratat irl typ elr aa hur jag tänker iallafall. Men, när det kommer till o skriva sånt här blir det så formellt, asså insta captions kan jag till o med cringea över men ska försöka keep this so real i can. 
 
Vore det inte kul om jag bloggade om utbytet i Groningen??? Fick inspo på utbytesmötet idag med Sara Hurtig där hon sa att hon gärna vill ta del av våra bloggar/vloggar från resan så får se om jag kan hålla det uppe eller inte men har inte bestämt om jag ska göra det i bloggformat, video elr ba dagbok. Hade varit kul att titta tillbaka på iaf och uppdatera alla i Sverige. 
 
Aja imorn har jag praktisk examination i psykiatri-psykopatologi kursen och ska ha bedömningssamtal med en T8!! Börjar bli på riktigt nu !! Efter det ska vi ut på WKND vår gamla älsklingsklubb och dagen där på är det LUSSEGASQUE med JULBORD ===))) har aldrig varit på julbord förutom skolmaten sista skoldagen och det man äter på julafton så ska bli kul!! Plus 04-släpp på Norrlands it will be litttttt
 
OMG måste bara berätta att idag spelade jag, Johanna och Hanna spökboll och killerboll med Johan och hans vänner i en jumpasal i Luthagen and omg vad de va kul och fullt med flashbacks (även om Hanna fick en sulning/sylning av bollen mitt i fejjan och Johans glajor gick i tu). Vill verkligen samla gamla 9s och andra vänner och göra samma sak i Väsby!!!
 
Det andra roliga för dagen va att jag, Natali, Ava och Nico var på Friends quiz i stan och wow va grymma vi (de) va! Vi fick 14/20 poäng så vann inte men är imponerad.. Påväg hem kolla jag o Nico på gamla bilder och dog av garv på tåget
 
Btw min mobil e trasig 
 
 
Vi imorn