Dani

the weekend
Hej hejjjj
Ny vecka, ny kurs :)) Har börjat vår första PDT (psykodynamisk terapi) kurs nu och det startade så kul, vår lärare så härliiiig. Det här är vår sista kurs i Sverige på ett tag!
I fredags hade vi examinationen som jag skrev om och det va fett kul!! Kändes ganska bra och fick mycket positiv feedback om min samtalsmetodik och att jag prickade in rätt diagnoser (även om de va ganska lätt att göra). Men man fick iaf hopp om att en dag faktiskt bli en bra psykolog och att jag har något i mig :))
 
Efter det drog jag till Houda och Celo och fick såå mycket kläder som jag bland annat använde på kvällen när vi va på wknd och dagen efter på lussegasquen. WKND svek oss inte, även om det va sådär musik i början fortsatte det med en grym DJ och vi hade jävligt kul. Efter drog vi och åt, jag tog en falafel med bröd och sen när vi tog nattbussen mådde jag skiiiit. Asså det var rent lidande i 1h elr mer även när jag satt längst fram o ba kollade ut. Bussen tog så jävla äckliga vägar att vi hoppade av tidigare för jag mådde så illa. Det som hände då hade hänt en gång tidigare efter nattbussen, jag spydde ut falafeln :) Nice jag vet. Sov 5 den natten och vaknade inte förrän typ 14.30 och fick en stor chock för skulle egentligen va i Uppsala 15 :)))
 
Jag hann till Uppsala i tid till sittningen efter att ha stress-valt kläder o sminkat mig men blev faktiskt riktigt nöjd ändå:) hade en röd topp med svart kavaj o svarta jeans plus en ljusslinga och ett diadem med tomtar som stack upp. Tydligen klädde folk inte ut sig så stack ut lite men det va bara kul
 
Åt asnice julbord som hade massa veganskt så va nööööjd. Asså det va matkoma hela kvällen... Vi sjöng massa jul-snapsvisor (även om jag tog alkoholfritt vilket va det bästa valet jag gjort på länge fick två flaskor julmust o nån konstig italiensk apertivo som greta älskar). Sittningen va så mysig och allt var jättefint o bra organiserat. Va pigg hela kvällen och vilade typ ingenting o musiken va sååå bra iaf i början, NORRLANDS SPELADE DANI M!!! Bithi kom på släppet sen också så det va kuuul
 
En random grej som hände va att brandlarmet gick på Norrlands o alla fick springa ut. Tänkte typ att det va all eld som sprutade vid djn eller shotluckans bar men nej det var tydligen nån jävel som tog sig en rök på toan :))) Stackars de som inte hade varma kläder på sig vi fick stå o kramas så de inte skulle frysa ihjäl </3
 
Somnade 5 den natten också för jag o Greta drog från klubben vid stängning (4). Brukar inte festa såhääär mycket men hallå hade 2 dagar ledigt från skolan då passar man på hahah
 
I söndags käka vi max på dagen, sen va jag på Scarlettes orkester och Natos dansshow!
 
Här kmr några bilder från sittningen
 
#1 - AnaGreti

"Nån konstig italiensk aperitivo"... don't disrespect crodino ever again </3 :(

Svar: Hhahahha kom på namnet i efterhand
Daniella